REKLAMA
Znaleziono 3375 wyników
Nowa Warszawa Zachodnia już z wszystkimi peronami [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Nowa Warszawa Zachodnia już z wszystkimi peronami [FILMY]
Od niedzieli 9 czerwca podróżni na Warszawie Zachodniej wsiadają do pociągów z nowych peronów 1, 2 i 3. Wzrośnie liczba składów przejeżdżających przez stację. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w Warszawie to projekt za ok. 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Savills sprzedaje duży akademik premium w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Savills sprzedaje duży akademik premium w Krakowie
Kolejna duża transakcja na rynku prywatnych akademików w Polsce. Tym razem w stolicy Małopolski. Savills, działając w imieniu prywatnych inwestorów, wspólnie z CA Ventures oraz Golub & Co., sprzedał akademik LivinnX w Krakowie belgijskiemu inwestorowi XIOR. LivinnX posiada 290 samodzielnych pokoi z 673 łóżkami dla studentów i oferuje największy wachlarz udogodnień w kraju, w tym taras na dachu z jacuzzi, ściankę wspinaczkową, siłownię, saunę, wspólną kuchnię, pralnię, pokój muzyczny oraz inne przestrzenie rekreacyjne i do nauki. Całkowita powierzchnia najmu wynosi w przybliżeniu 14 400 metrów kwadratowych.
Pojedziemy szybciej koleją z Rzeszowa w Bieszczadyartykuł
Pokaż artykuł
Pojedziemy szybciej koleją z Rzeszowa w Bieszczady
PKP PLK S.A. podpisały umowę za ponad 240 mln zł netto na budowę łącznicy kolejowej Jedlicze – Szebnie. Inwestycja zapewni korzystniejsze możliwości podróży z Rzeszowa w stronę Krosna i Nowego Zagórza. Finansowanie zadania zaplanowano przy wsparciu Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej.
Na dworcu Warszawa Zachodnia powstanie nowa galeria handlowa [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Na dworcu Warszawa Zachodnia powstanie nowa galeria handlowa [WIZUALIZACJE]
PKP PLK S.A. rozpoczęły procedurę związaną z komercjalizacją powierzchni handlowo-usługowej na stacji Warszawa Zachodnia. Największy węzeł komunikacyjny w stolicy, po zakończeniu modernizacji stanie się również centrum handlowym, które przyciągnie tysiące klientów każdego dnia. Nowa Galeria Warszawa Zachodnia w sercu dynamicznej lokalizacji oferuje wyjątkową okazję dla przedsiębiorców, poszukujących miejsca na rozwój biznesu.
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają prace na budowie Wschodniej Obwodnicy Krakowa [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Kraków: Postępują prace na budowie Wschodniej Obwodnicy miasta [ZDJĘCIA]
Polsko-tureckie konsorcjum, w skład którego wchodzą firmy Mosty Łódź S.A. i Gulermak buduje Wschodnią Obwodnicę Krakowa, czyli krakowski odcinek drogi ekspresowej S7. Koszt kontraktu opiewa na kwotę ponad półtora miliarda złotych.
Hocan Estate Sp. z o.o.firma
Pokaż firmę
Hocan Estate Sp. z o.o.
Łódź, Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5
Fabryka Lnuinwestycja
Pokaż inwestycję
Fabryka Lnu
Łódź, Śródmieście
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperówartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Nie tylko Warszawa – wielka siódemka polskich rynków biurowych na celowniku inwestorów, najemców i deweloperów
Wzrost PKB, duża aktywność najemców, transparentność rynku nieruchomości i dostępność zróżnicowanych...
ROSA Residenceinwestycja
Pokaż inwestycję
ROSA Residence
Gdańsk, Śliwkowa
firma
Pokaż firmę
Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta Sp. z o.o.
MB Partner Łódź - Uber | Glovo | Bolt | Wolt | Uber Eatsfirma
Pokaż firmę
MB Partner Łódź - Uber | Glovo | Bolt | Wolt | Uber Eats
Łódź, Traugutta 25/917
firma
Pokaż firmę
Wyposażenie łazienek Łódź, salon płytek, armatura łazienkowa - Mirad Beta
Łódź, Gen. Walerego Wróblewskiego 70/72
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY+WIZUALZIACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Postępują prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILMY]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM + WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego dworca kolejowego Olsztyn Główny [FILM+WIZUALIZACJE]
Nowy dworzec kolejowy Olsztyn Główny to jedna z najbardziej wyczekiwanych inwestycji w stolicy Warmii i Mazur. Powstanie w ramach Programu Inwestycji Dworcowych na lata 2016-2023 z dofinansowaniem ze środków unijnych z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia. Będzie to czwarty w kolejności Dworzec Główny w Olsztynie. Pierwszy wybudowano w 1872 roku, drugi po 1945 roku, na skutek odbudowy pierwszego, natomiast trzeci w latach 1969-1971.
Miliony euro dla Polski na transport intermodalnyartykuł
Pokaż artykuł
Miliony euro dla Polski na transport intermodalny
To już pewne. 180 mln euro – tyle wynosi kwota dofinansowania na transport intermodalny w Polsce. Komisja Europejska zatwierdziła projekt, a inwestycje będą finansowane z unijnego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności. Program potrwa do czerwca 2026 roku i w założeniu ma zwiększyć konkurencyjność towarowych przewozów intermodalnych względem drogowych. To też następny krok w kierunku rozwoju transportu kolejowego. Dlaczego Europa stawia kolej na właściwie tory?
REKLAMA